Wednesday; May 12, 2021

Comunicat de presă

Divizia Crop Science a Bayer România se alătură proiectului România Văzută din Tractor

• Noi provocări pentru Patricia Pop, prima femeie care traversează România cu tractorul
• PROVOCAREA ANULUI 2021: Un tractor mai mare, un drum mai lung, mai multe subiecte vizate

București, 13 Mai, 2021 – Patricia Pop, jurnalist și prima persoană care traversează România la volanul unui tractor se pregătește pentru o nouă etapă în traversarea țării. După ce a parcurs mii de kilometri în șapte județe din sudul și patru județe din vestul țării, anul acesta va străbate alte 10 județe din estul si nord-estul țării la volanul unui tractor de 240 CP, un tractor McCormick X7.624 VT-Drive asigurat de APAN Agriculture Equipments. Noul model de tractor X7, roșu, într-o culoare ediție specială, lansat cu această ocazie pe piața românească, va porni pe data de 17 mai, din localitatea Greci, județul Tulcea de unde Patricia își va începe aventura jurnalistică străbătând apoi județele Brăila, Galați, Vrancea, Bacău, Vaslui, Neamț, Suceava, Botoșani și va finaliza traseul pe 11 iulie la Iași. Plecarea se va face de la poalele Munților Măcin, cei mai vechi munți din Europa, o zonă cu o lungă și tumultoasă istorie, aflată la confluența mai multor etnii.

Întregul traseu și filmările realizate în cele 2 luni pentru al treilea sezon al emisiunii ROMÂNIA VĂZUTĂ DIN TRACTOR au misiunea de a promova agricultura, turismul și gastronomia locală, “trei domenii strategice care ar putea ajuta România să renască”, după cum spune Patricia.

“Îmi doresc să vorbim mai mult despre ce înseamnă valorificarea produselor pe o piață extrem de concurențială. Cum reușim să ne standardizăm producția și fluxul de comercializare, cât de mult ne-am maturizat în privința producției? Sunt curioasă să aflu dacă producătorii noștri au înțeles că trebuie să aducă pe piață ceea ce se caută? Cum ne revenim după provocările vremii și a vremurilor? Cum se orientează antreprenorii români în acest moment pe piață, cât de creativi au devenit. Care sunt noile strategii de promovare, este foarte important, pentru că se creează noi trenduri, ne adaptăm unor vremuri noi“, a declarat realizatoarea emisiunii înainte de start.

Timp de două luni, în perioada 17 mai – 11 iulie 2021, Patricia Pop și echipa ei de filmare vor vizita zilnic ferme din diverse sectoare ale agriculturii (cultură mare, zootehnie, legumicultură, viticultură, pomicultură, culturi de nișă), va sta de vorbă meșteri populari, cu tineri antreprenori, oameni experimentați, care pot inspira cu poveștile lor. În jurnalul video al acestei călătorii vor fi - 1/2 - prezentate locurile de cazare, tocmai pentru a da idei de călătorie celor care vor să descopere noi destinații în România, iar Patricia se va implica și în procesul gătitului alături de oamenii locului pentru a împărtăși lumii din bogăția culinară a Moldovei.


Un parteneriat menit să aducă valoare viitorului agriculturii românești


ROMÂNIA VĂZUTĂ DIN TRACTOR este un proiect de țară susținut de parteneri care cred în misiunea Patriciei. De aceea, anul 2021 a adus și un parteneriat între Divizia Crop Science a companiei Bayer România si emisiune, cu scopul de a construi împreună viitorul agriculturii românești.

“Suntem onorați și privilegiați să ne alăturăm acestui proiect. Ne regăsim în abordarea orientată către client, Bayer fiind lider de piață în această parte a lumii și având marea responsabilitate dar și privilegiul de a modela viitorul agriculturii! Ne dorim să creăm soluții personalizate pentru fiecare client în parte, soluții care oferă o valoare mai mare pentru fermieri, în timp ce ne consolidăm și devenim un model în toate aspectele durabilității. Nu am absolut nicio îndoială că aceasta va fi unul din pașii importanți în aducerea la viață a viziunii noastre „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”, a afirmat Gabor Raviczki, Head of Customer Marketing pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.

Despre Bayer

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv în domeniile în care activează. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2020, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 41,4 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea au ajuns până la la 4,9 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.ro


Contact:

Ruxandra Pirojoc
Email: ruxandra.pirojoc@bayer.com

Declaraţii anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de echipa de management a Bayer. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.

Drepturi de autor © Bayer AG